Tuffa dagar

Blogglusten har varit noll några dagar nu efter att Snurre åkte till sin nya ägare, känns så konstigt att han inte är min längre. Men han har hamnat hos en toppen tjej som gillar honom jätte mycket så de är kul. 
 
Nu är de 100% på Daim som gäller. Har trimmat lite på banan och igår red jag ut med två kompisar från stallet, alla hästarna va lite busiga men de var himla kul.
 
idag ska jag nog rida ut en sväng igen, Bara lite lugnt eftersom han blev vaccinerad igår. Ska även försöka få tag på min equiterapuet idag, förhoppningsvis kan han komma idag eller imorgon. De är någonting som inte är helt hundra då han skjuter över mig ganska mycket till höger i vänster varvet. De är antagligen inte stort, men jag vill ändå checka upp honom och se så allt ligger bra. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0