Hoppning i ridhuset

Vi åkte ju som sagt till ridhuset idag, sent och kolsvart vart de. Regnade gjorde de oxå, hur mycket som helst. Daim var iallafall helt underbar idag. Gick in i transporten med lite hjälp av linan, stod som en ängel medans vi fixade honom inne i ridhuset, var jätte fin när jag red fram, lugn, mjuk och avslappnad trots att de var ett helt nytt ställe. Hoppningen var klockren, finns inget att klaga på där. De är bara jag som måst lära mig att hänga med i hans jätte språng då jag är van med Snurre som inte riktigt hoppar lika mycket med ryggen. Men känns hur bra som helst inför tävlingen nästa helg.
 
Imorgon ska Daim ut och jogga en sväng i skogen, sen på eftermiddagen så åker familjen till norge då min moter som bor där fyller 50 :) Stannar där tills på söndag, en kompis i stallet tar hand om honom över helgen. 
 
En liten film från idag. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0