Tjocka bakben..

De va så kul att träffa min moster och mina kusiner som bor i norge, de var en mysig liten 50-års fest och lite shoppning hann vi med oxå. Men igår när kompisen som tog hand om Daim ringde och berättade hur de hade gått och ridit så sa hon att han var jätte tjock i båda bakbenen när hon tog in honom från hagen...antagligen har han haft några småsmåsmå sår som blivit infekterade av att gå i den här leran hela dagarn.
 
Idag fick han stå inne hela dagen, var dock ut och red honom 2 ggr under dagen, joggade lite lätt. Tvättade benen med baktieridödande mild tvål och lindade honom sen. Och innan jag åkte hem för andra gången var han knappt nå svullen eller varm alls. Nu står han i sin box nybadad och fin, jag och mamma ska ut och klippa honom snart så han blir av med sin björnpäls. Bilder kommer på prinsen efter. 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0