Akuten

Vi skulle ha hoppat i söndags men ist så satt jag på akuten i falun hela dagen...kevin råkade ramla in i en kruka och fick ett rejält sår på knäet...mamma tog hand om Daim eftersom vi inte kom hem förens vid 23.00. Hon longerade honom lite.
 
Igår red jag honom, inget toppen ridpass direkt...han va seg och tung i munnen. vägrade ställa sig åt vänster.
De var nog för att han blivit longerad utan inspänning i 2 dagar och min ridning har nog inte satt sig tillräckligt för att den ska bevaras.
 
Idag var han därmemot jättejätte fin, han fick ut sina gångarter super.
Han orkade hålla höger galopp hela tiden utan att byta till korsgalopp, så de går framåt! 
På torsdag är de äntligen dags för en riktig hoppträning för tränare. De blir den första sen han kom så de ska bli riktigt spännande :) 
 
Kod för att importera min blogg till Nattstad:2860831735
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0