Gaaah!

Har försökt fått upp en ny header i 1 timme och nu är jag helt galen. De funkar verkligen inte och jag har inte tålamod för sånt här heller. Får ta hjälp av min syster sen. 
 
Dagens ridpass var iallafall grymt! De absolut bästa hitills. Red på banan, började med att flytta honom i skritten, fortsatte sedan i traven. Jobbade sedan på volter då han har väldigt lätt att skjuta ut bogen så jobbade vi mycket med de idag. Först var han seg och dragig i munnen, men efter lite tempoväxlingar och halter så släppte de och jag  kunde ha ett underbart lätt stöd. 
Men när jag fattade galopp igen hade jag 600 kg häst i handen igen, gjorde samma som i traven, övergångar och tempoväxlingar. Sedan satt jag på en häst som va så otroligt mjuk i munnen och hade stor och luftig galopp. Heaven!
 
Ett till framsteg var att han inte en enda gång under högergaloppen bytte till korsgalopp! Wohoo :)
 
 
Innan jag fick psykbryt på blogg.se så fixade jag naglarna, blev helt okej. Jag har iaf lyckas växa ut dom någorlunda långa nu. Glad tjej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0