Önsketänkande

Ibland önskar jag att jag kunde vinna ett par hundra tusen, så man kan köpa den där utrustningen som man verkligen vill ha. Här är några av de grejer jag verkligen skulle vilja ha till mig och Daim just nu.
 
Charles Owen leather look ayr8 2799:-
 
 
Eskadron Next Generation schabrak 499:-
Glen Gordon Diablo 1139:-
 
Animo Neuvo, ca 3359kr
 
Men när jag för tillfället är arbetslös så får jag nöja mig med att drömma. Jag kanske skulle testa köpa en trisslott och se om turen är framme. 
 
I eftermiddag ska båda hästarna ridas, Snurre får sin galoppvända idag istället och Daim ska trimmas på banan. 
Imorgon är de dags för återbesök med Snurris och Daimen ska hoppa. Mamma är med och filmar och tar lite bilder så de kommer upp här under imorgon kväll.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0