Gårdagen

Solen kom fram en sväng igår medans jag vari stallet, så underbart. man får lite ny energi på en gång. 
 
Hade nytt bett på Daim igår då jag tycker han blir lite stark på vanligt tränsbett, testade att släng på honom gag-bettet och jäklar vilken skillnad de blev. Han var inge stark alls, hängde inte överhuvudtget i innerhanden i galoppen och hittade en super fin form. De är mitt absoluta favoritbett just nu, Snurre funkar oxå hur bra som helst på de. Vi tog iallafall en sväng i skogen först innan jag gick in på banan och trimmade lite, mest för att känna hur bettet funkade på banan. Körde lite övergångar, halter och volter för att få honom helt med mig. Diggar honom  rejält, han kommer gå långt!
 
Snurre tog jag en lång skrittvända på barbacka på långa tyglar, bara njöt. Tänkte på våran långa resa tillsammans och hur mycket jag kommer sakna honom. Världens underbaraste. Men jag får tänka tillbaka på alla våra fina stunder och minnas de.                                                                                                                                                
 
En av våra finaste stunder!
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0