D<3

Börjad med att rida ut Daimen en sväng i skogen, skrittade och travade. Han hittade den låga formen på en gång trots att  de var första gången ute. När vi kom tillbaka red jag lite på banan, fortsatte med samma tänk som igår om låg, lång form. 
 
Eftersom de funkade så bra i traven gick jag över till galoppen, fortfarande samma tänk. I början var han stark i innerhanden, galoppen var kantig och han hade en väldigt hög form. Men efter en stund började han slappna av och hitta samma form som i traven, galoppen blev på en gång mjukare och större. 
 
Innan jag avslutade tog jag två språng på ett räcke som stod på banan, han har fanastisk teknik och är så säker på hinder. Underbar känsla, detta kommer bli så himla bra. Längtar till träningarna och tills våren när vi får börja visa oss på tävlingsbanorna.
 
Snurre vilade idag eftersom han skötte sig så himla bra igår!
 
Finaste D<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0