Attityd

Jag älskar redan denna häst så otroligt mycket, stod och myste med honom i säkert 20 minuter idag. Pussade på hans mjuka mule, underbart! 
 
Till dagens ridtur då, red ut samma sväng som igår, fast mycket lugnare. Red dock lite längre idag än igår, och när en ponny i hagen bredvid började springa och en stor hund började skälla så tyckte Daim inte att de va så kul längre så då försökte han vända. Och när jag vände tillbaka honom åt rätt håll blev han grinig, började backa och tillslut började han lätta fram. Sa åt honom på skarpen och då gick de bra. Han börjar säkert testa mig lite nu för att se vart mina gränser går.
 
världens vackraste!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0